Sva putovanja na jednom mjestu
Rijeka:
Zagreb:
+385 (0)51 321 543
+385 (0)1 366 4855


ENG
Prijavite se na naš newsletter
i primajte najbolje ponude direktno
u Vaš email pretinac!

Putno osiguranje

 
Paket putnog osiguranja nudi

Krećete na put! Jeste li osigurani?
Ničim izazvane neugodnosti pa i obična nezgoda mogu pokvariti užitak na putovanju Vama, Vašoj obitelji i suputnicima. Takve je situacije teško predvidjeti, ali možemo utjecati na njihov ishod ugovaranjem paketa putnog osiguranja.

Prvi korak.

Bilo da ste već izabrali odredište svog putovanja ili se to tek spremate učiniti važno je da prikupite što više informacija o mjestu putovanja. Primjerice, je li obvezno cijepljenje prije ulaska u zemlju? Postoje li mjesta koja nisu sigurna za turiste bez vodiča? I slično.

Allianz Zagreb d.d.
omogućava Vam ugovaranje osiguranja za inozemna putovanja s trajanjem od 1 do 365 dana te za tuzemna putovanja s trajanjem od 1 do 30 dana.

Ukoliko u inozemstvo putujete češće tijekom godine predlažemo Vam ugovaranje godišnje police osiguranja. Ono Vam pruža pokriće za sva Vaša putovanja tijekom godine koja u kontinuitetu nisu duža od 28 dana.


Osnovicu za inozemna putovanja čini zdravstveno osiguranje. Za tuzemna putovanja zdravstveno se ne ugovara, već osnovicu čini osiguranje od posljedica nezgode. Preostala osiguranja iz paketa birate po vlastitom izboru.



Paket putnog osiguranja uključuje

Zdravstveno osiguranje u suradnji s Elviom obuhvaća slijedeće usluge i pokriva:
- troškove nužnog liječničkog tretmana
- troškove lijekova i medicinskih potrepština koje propiše liječnik
- nužna medicinska pomagala i pomagala za hodanje koja propiše liječnik
- kliničko liječenje znanstveno priznatim metodama
- troškove prijevoza priznatih službi za hitne slučajeve u svrhu medicinskog prijema u bolnicu ili do najbližeg raspoloživog liječnika
- troškove prebacivanja u specijalnu kliniku ako je medicinski indicirano i propisao je liječnik
- troškove operacije
- troškove repatrijacije osiguranika i druge usluge prema uvjetima osiguranja do iznosa ugovorene svote osiguranja
- stomatološki tretman u svrhu oslobađanja akutne zubobolje do iznosa 150 EUR.


Dodatne usluge:

- pomoć kod prevladavanja jezičnih barijera
- obavješćivanje obitelji osiguranika o njegovom zdravstvenom stanju
- upute o mjerama koje treba poduzeti kad su Vam ukradene isprave, kreditne kartice, putna karta
- u slučaju nepredviđenih događaja ELVIA: šalje poruke u lokalno hrvatsko veleposlanstvo, prenosi sve poruke obitelji ili poduzeću, mijenja hotelsku, avionsku, rent-a-car rezervaciju i sastanke u skladu s Vašim instrukcijama


Osiguranje od posljedica nesretnog slučaja (nezgode)

pokriva sve iznenadne događaje zbog čijih je posljedica nastupio osigurani slučaj:
- smrt zbog nezgode
- trajni invaliditet.


Osiguranjem privatne odgovornosti
pokrivena je građanskopravna izvanugovorna odgovornost osiguranika, za štetu smrti, ozljede tijela ili zdravlja te oštećenja ili uništenja stvari treće osobe.

Osiguranje prtljage
namijenjeno je pokriću šteta na Vašoj prtljazi za vrijeme putovanja, boravka u odredištu, kao i povratka s putovanja. Osiguratelj isplaćuje odštetu za nabavku zamjenske prtljage do najviše 250 EUR, ako prtljaga koju ste predali na prijevoz nije stigla na odredište isti dan kada i osiguranik zbog kašnjenja ili gubitka u prijevozu.

Osiguranje otkaza putovanja
pruža zaštitu ako ste zbog nepredvidivih okolnosti prisiljeni otkazati ili prekinuti ugovoreno putovanje. Osiguratelj će isplatiti 90% iznosa koji je zadržala putnička agencija ukoliko nastane osigurani slučaj u skladu s uvjetima osiguranja.


Kako postupiti ako se dogodi osigurani slučaj?
Da bi Vam zdravstvena usluga u inozemstvu bila brza i kvalitetna, molimo Vas da u hitnim slučajevima zbog bolesti ili nezgode nazovete SOS telefon sa 24 satnim dežurstvom na hrvatskom jeziku. Poziv se može izvršiti o trošku ELVIE. Kod pozivanja broja potrebno je zatražiti preuzimanje troškova poziva. Podaci koje ćete dojaviti su: ime i prezime, starosna dob, broj police osiguranja, država i grad u kojem se nalazite, broj telefona s kojeg zovete.
Centar će stupiti u vezu s koordinatorom za područje na kome se nalazite i u optimalnom roku ugovoriti potrebni nivo zdravstvene zaštite.

Ako ste sami podmirili neke troškove po zdravstvenom osiguranju, molimo Vas da po povratku u Hrvatsku ispunite prijavu štete po putnom osiguranju te ga dostavite u Allianz Zagreb d.d. sa pripadajućom zdravstvenom dokumentacijom.


Vašu policu putnog osiguranja možete uplatiti u poslovnici turističke agencije Star Turist, Matka Laginje 1, 47 000 Karlovac.

Za više informacija kontaktirajte nas na info@starturist.hr